top of page

Program wydarzenia Women Leaders

​BLOK WARSZTATOWY 

Personal Branding Event 

​​

10:00 Otwarcie wydarzenia, Karolina Motylewska, Redaktorka, Grupa WP

10:10 Warsztat 1: Marketing marki osobistej, Małgorzata Lejman i Karolina Motylewska, Women on Boards

10:30 Warsztat 2: Efektywnie, efektownie i z klasą, czyli „jak Cię widzą tak Cię piszą” dr Aleksandra Smyczyńska, szefowa komunikacji E.On

11:00 Przerwa 10 minut

11:10 Prezentacja Campus AI: narzędzia budowania wizerunku

12:10 Warsztat 3: Jak zbudować markę personalną na Linkedin? Marcin

Banaszkiewicz, MyLogo

12:50 Warsztat 4: Budowanie wiarygodności i pozycji w roli liderki, dr Aleksandra Smyczyńska, Szefowa komunikacji w E.On

13:40 Zakończenie bloku warsztatowego

13:40 Przerwa 20 minut

 

BLOK KONFERENCYJNY WOMEN LEADERS

​14:00 Powitanie. Otwarcie konferencji, Pani Katarzyna Ostenda, Dyrektorka

Biblioteki Narodowej w Pałacu Rzeczypospolitej

14:10 Uroczysta Inauguracja części konferencyjnej, Pani Senatorka dr n.med. Agnieszka Gorgoń-Komor, specjalista chorób wewnętrznych, specjalista kardiolog, Senator RP oraz Pan Senator Adam Szejnfeld

14:20 Prezentacja rekomendacji Klubu Women on Boards dla Ministerstwa Aktywów Państwowych, Marta Rosiecka, Przewodnicząca Komitetu ds. Public Affairs Klubu Women on Boards

 

14:30 - 16:00 Panel dyskusyjny: Od deklaracji do działania – Skuteczne strategie

wspierania kobiet na stanowiskach zarządczych

Moderatorka: Karolina Motylewska, Grupa WP

  • dr n. med. Agnieszka Gorgoń-Komor, specjalista chorób wewnętrznych, specjalista kardiolog, Senator RP

  • Ewa Urbaniak, Wiceprezeska McCormick Polska

  • Kamila Cichocka, Dyrektorka Marketingu, Microsoft 

  • Sylwia Buźniak, Wiceprezeska Agencji Rynku Energii (ARE, CIRE)

  • Maciej Dolega, Szef Działu PR i Rzecznik Prasowy MediaMarkt Polska

  • Tomasz Misiak, założyciel Work Flow SA, członek Rady Nadzorczej agencji pracy Antal

  • Irena Pichola, Prezeska zarządu Artha Consulting Network

16:00 - 16:30 Rozdanie nagród Women on Boards, Pani dr n. med. Agnieszka Gorgoń-Komor, specjalista chorób wewnętrznych, specjalista kardiolog, Senator RP

  • Agnieszka Okońska, Wiceprezeska PSE

  • Magdalena Bezulska, Prezeska VEOLIA term

  • Iva Georgijew, członkini Rady Nadzorczej Deloitte

​​​

16:30 - 18:00 Zwiedzanie Pałacu Rzeczypospolitej z przewodnikiem

Prelegenci Women Leaders

Eksperci występujący na konferencji oraz prowadzący warsztaty Personal Branding

Aktualności

Nadchodzące wydarzenia

WOMEN LEADERS

Patroni medialni

managerplus logo web.png
RI krzywe bez tla.jpg
Zrzut ekranu 2025-06-27 o 06.37.27.png
WBJ_30_Logo-3a.jpg

Oferta Partnerstka

Oferta Partnerska konferencji Women Leaders obejmuje publikacje w Forbes i możliwość realizacji własnych warsztatów

O Klubie

Klub Women on Boards stanowi unikalną w skali kraju inicjatywę środowiska biznesowego, której celem jest wspieranie rozwoju i wzmacnianie pozycji kobiet pełniących funkcje zarządcze w dużych podmiotach gospodarczych o zaawansowanej strukturze organizacyjnej. Klub zrzesza przedstawicielki sektora prywatnego, korporacji międzynarodowych, a także spółek z udziałem skarbu państwa, jednostek samorządu terytorialnego, instytucji publicznych i naukowych. Część członkiń stanowią kobiety pełniące funkcje zarządcze w spółkach skarbu państwa.

 

Women on Boards jest inicjatywą o charakterze międzysektorowym i otwartym, skierowaną do  liderek zarządzających średnimi i dużymi organizacjami w różnych branżach – w sektorze finansowym, energetycznym, edukacyjnym, technologicznym, budowlanym, chemicznym, poligraficznym i innych. Dzięki interdyscyplinarnemu podejściu Klub reprezentuje obiektywny interes kobiet w zarządach, niezależnie od branży czy charakteru instytucji. 

Jest to jedyny w Polsce Klub dedykowany kobietom w zarządach korporacji i jeden z niewielu klubów nieodpłatnych, o celu misyjnym, nie zarobkowym.

 

Celem powołania Klubu jest:

  • wspieranie obecnych członkiń zarządów oraz kobiet aspirujących do pełnienia funkcji kierowniczych w dużych organizacjach,

  • działanie na rzecz zwiększenia reprezentacji kobiet w organach zarządczych, w  szczególności w spółkach skarbu państwa i korporacjach,

  • wzmacnianie pozycji prezesek oraz promowanie dobrych praktyk w zakresie równości szans i zarządzania różnorodnością.

 

Klub realizuje swoją misję poprzez:

  • promowanie koncepcji oraz rozwiązań legislacyjnych związanych z parytetami i równym dostępem do stanowisk kierowniczych,

  • integrowanie kobiet pracujących na wysokich szczeblach zarządczych,

  • tworzenie przestrzeni do wymiany wiedzy, doświadczeń i budowy profesjonalnej sieci kontaktów (networkingu),

  • kształtowanie środowiska sprzyjającego rozwojowi kariery zawodowej kobiet w strukturach zarządczych.​

WoB_14.02.2025_low_res_64.jpg

Networking

14 lutego 2025 r. odbyło się pierwsze spotkanie networkingowe klubu Women on Boards Poland, w którym wzięło udział ponad 100 osób. Celem spotkania było zdefiniowanie potrzeb szkoleniowych, komplementarnych dla aktualnej oferty rynkowej.

Misja

Misją jest promowanie koncepcji i regulacji dot. parytetów w zarządach, integrowanie kobiet pracujących na wysokich stanowiskach w korporacjach i dostarczenie platformy wymiany wiedzy i doświadczeń oraz networkingu. Budowanie wspierającego otoczenia stymulującego rozwój dla kobiet na stanowiskach zarządczych. Wspieranie kobiet na ścieżce kariery korporacyjnej.

Kobieta w czerwieni
Czerwone drzwi

Wizja

Za pięć lat klub będzie najliczniejszym profesjonalnym klubem biznesowym wyspecjalizowanym dla kobiet w zarządach, najchętniej wybieranym i najbardziej znanym klubem w Polsce, współpracującym z UN Women i zagranicznymi organizacjami wspierającymi kobiety. Podmiotem opiniotwórczym i nakreślającym kierunki rozwoju dla działań legislacyjnych w tym obszarze.

AKTUALNOŚCI

WYWIADY I OPRACOWANIA

O NAS

WomenLeaders_maly_format_446.jpg

Klub Women on Boards - dowiedz się więcej.

 

Nasze działania opieramy o potrzeby wynikające z międzynarodowych raportów, które wskazują konkretne obszary wymagające interwencji. 

LOGO KAMPANII

Kampania promocyjna Women on Boards. Promocja hasła wymaga stworzenia logo, ponieważ logo jest wizualnym nośnikiem, który wzmacnia przekaz, buduje rozpoznawalność i emocjonalne powiązanie z ideą. Logo jest symbolem, który pozwala szybko zidentyfikować hasło lub kampanię wśród innych treści. Dzięki temu odbiorcy łatwiej kojarzą przekaz z inicjatywą.

  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • Pinterest

DOŁĄCZ DO KLUBU WOMEN ON BOARDS

Jesteś z nami!

RAPORT UE O REALIZACJI CELÓW SDG

SDG kobiety w zarządach

Pobierz aktualny raport aby zrozumieć jakie cele realizujemy do 2030 roku, żeby uzyskać zrównoważony rozwój ekonomiczno - gospodarczy.

Wesołe spotkanie biznesowe

Dołącz do bezpłatnego klubu biznesowego
Women on Boards

Warunkiem przystąpienia do bezpłatnego Klubu Women on Boards jest posiadanie wyższego wykształcenia (dyplomu magisterskiego lub wyższego) oraz udokumentowane doświadczenie w pracy w korporacji na stanowisku merytorycznym przez minimum 3 lata (weryfikacja LinkedIn).

Jesteś z nami!

KONTAKT

Działając na rzecz wzmocnienia pozycji kobiet w korporacjach i spółkach skarbu państwa, klub wspiera realizację inicjatyw, które mają na celu zwiększenie ich reprezentacji w zarządach oraz kształtowanie przyszłych liderek. Dowiedz się więcej o Komitetach, członkostwie i korzyściach z przystąpienia. Jedyny w Polsce nieodpłatny klub dla członkiń zarządów w korporacjach i ich otoczenia mentoringowo-szkoleniowego.

Formularz zgłoszeniowy do Klubu

Reprezentuję
Dołączam do Komitetu (interesuje mnie obszar):

Dziękujemy! Wkrótce się odezwiemy!

bottom of page